« 予告登記制度、廃止 | Main | 【結果発表】退会後の個人情報も「一定期間は保持すべき」が大半 »

竹内朗「クレーム処理にも法的センスを」

 NBL786号(6月1日号)3頁。
 タイトルのとおり、クレーム処理を法的問題ととらえ、早期に適正な解決に導くことが簡潔明瞭に提唱されている。

|

« 予告登記制度、廃止 | Main | 【結果発表】退会後の個人情報も「一定期間は保持すべき」が大半 »

ミンボーの鶴」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11972/776621

Listed below are links to weblogs that reference 竹内朗「クレーム処理にも法的センスを」:

« 予告登記制度、廃止 | Main | 【結果発表】退会後の個人情報も「一定期間は保持すべき」が大半 »